Spirit Tales oferuje nam do wyboru trzy rasy postaci, plemiona Gold Kirin, Maned Dragon i Lunar Fox. Każda z ras posiada dwie klasy do wyboru. Na 40 poziomie, każda z klas oferuje nam rozwinięcie podklasy.

Rasy

Goldkirin.jpg

Opis klas dla plemienia Gold Kirin

Gold Kirin

Gold Kirins mogą wybrać czy chcą zostać Fighters, czy Shamans.

Fighters mogą awansować na ofensywnych Masters, albo defensywnych Wanderers.

Szamani mogą awansować na wietrznych Sages, albo elektrycznych Mystics.

Maneddragon.jpg

Opis klas dla plemienia Maned Dragon.

Maned Dragon Tribe

Maned Dragons mogą wybrać czy chcą zostać Archers, czy  Warriors.

Archers mogą awansować na fizycznych Marksmen, albo magicznych Bowmen.

Warriors mogą awansować na ofensywnych Generals, albo defensywnych Berserkers.

Lunarfox.jpg

Opis klas dla plemienia Lunar Fox.

Lunar Fox Tribe

Lunar Foxes mogą wybrać czy chcą zostać Sorcerers, czy Assassins.

Sorcerers mogą awansować na ogniste Witches, albo lodowe Mediums.

Assassins mogą awansować na magicznych Ninjas, albo fizycznych Stalkers.

Tribe of Spirit Hares.jpg

Opis klas dla plemienia Spirit Hares.

Spirited Hares Tribe 

Spirited Hares mogą wybrać czy chcą zostać Guard, czy Spirit Wizard.

Guard mogą awansować na Hunting Soul, albo Forest Guard.

Spirit Wizard mogą awansować na Dancing Moon, albo Dark Sacrafice.

Role na Instancjach

Instancje są miejscami gdzie wybór klasy naprawdę ma znaczenie, w zależności od tego wyboru przynosi on odpowiedni efekt. Wymagają one konkretych ról od drużyny i współpracy między jej członkami, aby ukończyć instancję. Poniżej znajduje się rospiska klas, które mogą pełnić poszczególne role.

Tank

Tank broni drużyny poprzez zbieranie uwagi przeciniwków (aggro) i obrażeń przez nich zadawanych. Są dwie klasy postaci, które mogą tankować, Fighter oraz Warrior, w zależności od buildu. Fighters łatwo prowokuja moby i unikają ich ataków dzięki wysokiemu współczynnikowi dodge. Warriors mogą być tankami z prawdziwego zdarzenia, gdyż posiadają ogromne ilości HP oraz pancerza, wymagają jednak trochę praktyki, aby należycie bronić drużyny. Tanka może i trudniej zabić, ale jego ataki są słabsze.

DPS/Damage Dealers

DPS bombarduje przeciwnika ogromnymi ilościami obrażeń. Bez nich, instancje trwałyby o wiele za długo. Wszystkie klasy mogą zostać DPS, o ile zostaną dobrze zbudowane. Klasy DPS zazwyczaj mieszają umiejętności skupiajce obrażenia na jednym celu i obszarze (AoE), dzięki temu można szybciej eliminować grupy przeciwników i bossów. Pamiętaj, że DPS nie jest tankiem więc nie znosi dobrze sytuacji kiedy jest atakowany, dlatego unikaj zwarcia i pozwól tankowi robić co do niego należy.

Healerzy

Healerzy utrzymują drużynę przy życiu lecząc ich. To chyba najważniejsza rola w całej drużynie i na pewno spora odpowiedzialność. Jak na razie Shaman jest bardziej pożądany, niż Sorcerer ze względu na mechanikę leczenia poszczególnych umiejętności. Healerzy generalnie są bardzo delikatni, ale niezbędni podczas instancji. Healerzy zazwyczaj używają różdżek zamiast lasek, jakoże te drugie przeznaczone są raczej dla DPSów.

Hybrydy

Hybrydy to mieszanka dwóch ról, gdzie jedna jest bardziej rozwijana od drugiej. Dobrym przykładem jest Sorcerer, który może być DPSem z healem. Bez poświęcania zbyt wielu obrażeń, mogą ulepszyć leczenie, aby wspomóc healera jeżeli zajdzie taka konieczność. Nawet jeśli drużyna nie posiada healera, Sorcerer może podnieść szanse sukcesu na tyle, aby przejść daną instancję. Dla wszystkich klas jedną z dwóch ról, musi być DPS, jednak nie oznacza to, że na nim trzeba się skupiać (np. tank zadający większą ilość obrażeń).

Ostatecznie to od gracza i jego preferencji zależy wybór klasy, a nie od żądań drużyny. Nie ma poprawnego, albo błędnego sposobu grania, jednak jeśli ktoś nie wypełnia swojej roli, może to znacznie utrudnić przejście instancji. Wybierz klasę, dowiedz się czegoś o niej, odnieś sukces. A przede wszystkim, dobrze się baw !

Więcej z Fandomu