FANDOM

Jestem świadom tego, że pogubić się wśród tylu przycisków, znaczów i literek jest bardzo prosto, szczególnie jeżeli nie zna się języka. Postanowiłem troszkę Wam pomóc i wyjaśnić co jest od czego. Będzie tego trochę, więc pozostaje mi mieć nadzieję, że pamięć macie całkiem niezłą, albo w razie czego możecie tutaj znów zaglądnąć.

Interface

Najpierw wrzucę zdjęcie interface'u, następnie podzielę je na kilka części i w ramach tych części będziecie w stanie rozpoznać co jest skąd :)

Interface.jpg

Tak wygląda interface, który widzi przeciętny użytkownik, który dopiero zaczyna swoja przygodę z tą grą. Sporo przycisków, które są niewiadomo od czego.

Ja widzę to wszystko troszkę inaczej, mniej więcej tak:

Interface 1.jpg
Zgaduję, że jednak wolicie to drugie, troszkę łatwiej kiedy jest rozpiska co jest czym. Tak, tak wiem, że jest trochę mało widoczne, dlatego po prostu podzieliłem całość na mniejsze części, z których będzie Wam łatwiej zapamiętywać.

Fragment pierwszy

Prawy górny fragment

Interface 3.jpg

Prawy górny róg. Tutaj już na spokojnie można przeczytać. A na pewno łatwiej niż na całości.

Fragment drugi

Dolny fragment

Interface 2.jpg

Tutaj niestety musiałem sporo upchnąć, więc miejcie cierpliwość, z drugiej strony chyba lepsze to, niż tysiące strzałek przeplatających się wzajemnie.

Fragment trzeci

Prawy górny fragment

Interface 4.jpg

Akurat w tej części również sporo się dzieje, starałem się określić wszystkie przyciski możliwie najprościej, tak aby dla każdego były w miarę proste do zrozumienia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki