FANDOM

Jestem świadom tego, że pogubić się wśród tylu przycisków, znaczów i literek jest bardzo prosto, szczególnie jeżeli nie zna się języka. Postanowiłem troszkę Wam pomóc i wyjaśnić co jest od czego. Będzie tego trochę, więc pozostaje mi mieć nadzieję, że pamięć macie całkiem niezłą, albo w razie czego możecie tutaj znów zaglądnąć.

Interface

Najpierw wrzucę zdjęcie interface'u, następnie podzielę je na kilka części i w ramach tych części będziecie w stanie rozpoznać co jest skąd :)

Interface

Tak wygląda interface, który widzi przeciętny użytkownik, który dopiero zaczyna swoja przygodę z tą grą. Sporo przycisków, które są niewiadomo od czego.

Ja widzę to wszystko troszkę inaczej, mniej więcej tak:

Interface 1
Zgaduję, że jednak wolicie to drugie, troszkę łatwiej kiedy jest rozpiska co jest czym. Tak, tak wiem, że jest trochę mało widoczne, dlatego po prostu podzieliłem całość na mniejsze części, z których będzie Wam łatwiej zapamiętywać.

Fragment pierwszy

Prawy górny fragment

Interface 3

Prawy górny róg. Tutaj już na spokojnie można przeczytać. A na pewno łatwiej niż na całości.

Fragment drugi

Dolny fragment

Interface 2

Tutaj niestety musiałem sporo upchnąć, więc miejcie cierpliwość, z drugiej strony chyba lepsze to, niż tysiące strzałek przeplatających się wzajemnie.

Fragment trzeci

Prawy górny fragment

Interface 4

Akurat w tej części również sporo się dzieje, starałem się określić wszystkie przyciski możliwie najprościej, tak aby dla każdego były w miarę proste do zrozumienia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki