FANDOM

Wiele osób prosiło, więc wreszcie się doczekaliście, oto mini poradnik jak zainstalować grę, aby bez problemów wszystko chodziło.

Instalacja

Po ściągnięciu gry pojawia nam się taka ikonka

Instalacja 1

.

W przypadku Windows XP lub wcześniejszych, będzie ona bez tarczy na tęczowym-afro ludku.

Gdyby na Viście lub Windowsie 7 nie było tej tarczy, należy wcisnąć prawym przyciskiem myszy na ikonce i wybrać opcję "Uruchom jako administrator". (bez tego kroku na Win7 i Vista, nie zainstalujemy gry !)

Następnie podczas procesu instalacji zostanie nam narzucone zaakceptowanie zasad licencji.

Instalacja 2

Musimy zaakceptować

.

.

W kolejnej części zostaniemy poproszeni o wybranie miejsca, w którym gra ma się zainstalować. Tutaj już tak naprawdę zależy to od naszego "widzi mi się".

Instalacja 3

Change = Wybór lokacji, gdzie gra ma zostać zainstalowana

Teraz grzecznie czekamy, aż gra zostanie zainstalowana. Jeżeli robiłeś/łaś wszystko jak na powyższej instrukcji, nie powinien pojawić się żaden błąd.

Patchowanie

Większość z Was pewnie myślała, że to już koniec, a tutaj się okazuje, że niestety nie. W grach MMO występują jeszcze tzn. patche. Są to zazwyczaj poprawki do gry i od czasu do czasu dodatkowy content (lokacje, zadania, przedmioty, wrogowie, itd.)

Tego niestety nie da się przeskoczyć więc i tak trzeba to pobrać.

Tak więc po zainstalowaniu wciskamy dwukrotnie na ikonkę, która się pojawiła

Patchowanie 1

.

Patche zazwyczaj są dość spore, przy pobieraniu gry po raz pierwszy, dlatego że gra ściąga wszystkie poprzednie. Kolejne będą już o wiele mniejsze, przebrniemy przez to :D

Tak więc pojawią nam się takie fioletowe paski informujące nas o stanie pobierania.

Patchowanie 2

.

.

Kiedy załadują się one do pełna odblokuje nam się przycisk "START", a w tedy no cóż... miłej gry.

PS: Cierpliwości, patche potrafią ważyć naprawdę sporo, więc jeszcze raz wzywam do cierpliwości.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki