FANDOM

Wiele osób skraży się na liczne problemy tak więc, będziemy je magazynować tutaj.

Wielu z Was, zaczyna mówić co się dzieje w bardzo ogólny sposób, problem polega na tym, że odpowiedzi w ten sposób prawie nie da się udzielić. Każdy błąd ma swoje podłoże, stąd też potrzeba jak najwięcej informacji.

Najpierw jednak wrzucę tutaj wymagania samej gry, aby można było już na wstępie wyeliminować problemy sprzętowe od innych.

Wymagania

Gra nie jest zbyt nowa, więc wymagania nie powinny być przeszkodą. Dla osób, które nie wiedzą, lub mają się pytać... Tak, internet też jest potrzebny.

Wymagania Zalecane Wymagania Minimalne
System Operacyjny Windows XP SP3; Vista 32; Vista 64; Win7 32; Win7 64 Windows XP SP3; Vista 32; Vista 64; Win7 32; Win7 64
Procesor

Intel Pentium IV 3.0G

AMD K8 3000+

Intel Pentium IV 2.8G

AMD K8 2600+

Miejsce na Dysku 3 GB albo więcej 3 GB albo więcej
Pamięć RAM 3 GB albo więcej 2 GB albo więcej
Karta Graficzna

NVIDIA GeForce 6600

ATI Radeon X 1300

NVIDIA GeForce 6200

ATI Radeon X 1050

Karta Dźwiękowa Kompatybilna z DirectX Kompatybilna z DirectX

Zgłaszanie Problemów

Chcielibyśmy, aby było tutaj w miarę przejrzyście dlatego prosimy Was o stosowanie się do wzoru zgłaszania problemów.

1. Koniecznie podczas wystąpienia błędu robimy zrzut ekranu (printscreen)
2. Upladujemy go na jedną ze stron hostingowych, których jest całkiem sporo:
3. Spisujemy parametry swojego komputera
4. Link do zrzutu ekranu, parametry komputera, oraz krótki opis zamieszczamy na tablicy użytkownika Mgj1993

Feature transfer error

Znamy ten błąd także jako "Katastrofalny Błąd", pojawia się on zazwyczaj w sytuacji kiedy pliki ściągnięte do instalki miały jakiś błąd i wysłany został uszkodzony pakiet z danymi. 

Może pojawić się też gdy posiadamy system windows vista lub nowszy i nie uruchomimy instalki jako administrator.

QWF

.

.

Rozwiązanie: Niestety w tej sytuacji zostaje nam ściągnąć raz jeszcze.

Rozwiązanie alternatywne: W przypadku windows Vista / Windows 7 możemy spróbować instalacji jako administrator.

Error -5011

Dzisiaj ktoś dostarczył kolejny błąd, jak się okazuje na szczęście nie wymagający, ściągania od nowa całej gry. Problem w tym przypadku polega na tym, że oprócz instalatora Spirit Tale Online, jest otworzone jeszcze coś, najprawdopodobniej inna installka lub, w pamięci komputera został jakiś ślad po poprzedniej installce.

1

.

.

.

Rozwiązanie: Wyłączyć inną instalację i spróbować ponownie. (W przypadku win7 i vista, jako administrator !)

Rozwiązanie alternatywne: Zrestartować komputer i włączyć instalację jeszcze raz. (W przypadku win7 i vista, jako administrator !)

Http Can't Connect

Znów pojawia się błąd raczej z niewiedzy, aniżeli faktycznych problemów technicznych. W dniu wczorajszym tj. 30.07.13 na spirit tales była aktualizacja w związku z czym serwery gry były wyłączone. Wtedy też dotałem informację o błędzie.

Ewentualnie z portu sieciowego wypadł Ci kabel od internetu.

Http cant connect

Rozwiązanie: Spróbuj ponownie, kiedy update zostanie wgrany. (W przypadku win7 i vista, jako administrator !)

Rozwiązanie alternatywne: Upewnij się, że kabel od internetu, nie wypada z portu. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki